11.2.08

Καρναβάλι Βενετίας 2008 - φωτογραφίες

Επισκεφτείτε τον παρακάτω σύνδεσμο για να πάρετε μια γεύση από την εξόρμησή μου στο καρναβάλι της Βενετίας 2008. Εννοείτε ότι δε θα βρείτε προσωπικές φωτογραφίες δικές μου ή αυτών που με συνόδευαν/ τους συνόδευα αν και πραγματικά μπήκα στον πειρασμό να προσθέσω και μια σειρά 5 φωτογραφιών όπου εγώ και κάποια φιλαράκια τα τσούζουμε alla strada (στο δρόμο, αν είναι σωστά τα Ιταλικά μου) με grappa michalitsello (τσίπουρο από το Μιχαλίτσι Ιωαννίνων). Πρέπει ωστόσο να παραδεχτώ ότι τόσο το κρασί του Βενέτο όσο και το τσίπουρό τους (grappa) είναι καταπληκτικά. Για τις μακαρονάδες τους, τα ψαρικά τους και τις πίτσες τους δε το συζητώ καθόλου θεσπέσιες έστω και αν έχουν αγγινάρες, που δε μου φταίει τίποτα το ζαρζαβατικό...

http://www.facebook.com/album.php?aid=27074&l=02142&id=558360967

Take care
Peris