2.4.09

Ελευθερία Αρβανιτάκη Bukovina (soumka mix) vs Bukovina (Clubovina mix) - Eleftheria Arvanitaki Bukovina (soumka mix) vs Bukovina (Clubovina mix)


Ελευθερία Αρβανιτάκη Δε μιλώ για μια νύχτα εγώ/ Eleftheria Arvanitaki De milo gia mia nichta ego


Bukovina (Clubovina Mix)

Αυτή τη στιγμή ακούω το τραγούδι Δε μιλώ για μια νύχτα εγώ από το νέο cd της αγαπημένης Ελευθερίας Αρβανιτάκη που έχει τον τίτλο και τα μάτια κι η καρδιά. Φίλε Αλέξη, παραγωγέ μου, τελικά μπήκα στον πειρασμό και το αγόρασα το CD!!! Μοναδικό, δεν έχω σταματήσει να το ακούω! Αφήστε που το συγκεκριμένο τραγουδάκι (Bukovina) που είναι Ρουμάνικο (υποθέτω!) το βρήκα και σε club mix μορφή από τον kontor tv.

Στίχοι: Νίκος Μωραΐτης
Μουσική: Παραδοσιακό
Πρώτη εκτέλεση: Ελευθερία Αρβανιτάκη

Λοιπόν εδώ είναι το κορμί
λοιπόν εδώ είναι η βραδιά
κάνε τη θάλασσα γραμμή
να περπατήσει η καρδιά
λοιπόν εδώ είναι η στιγμή
λοιπόν εδώ είναι ό,τι αγαπάς
κάνε τον ουρανό γυαλί
μέχρι τ`αστέρια να με πας.

Όχι δε μιλώ για μια νύχτα εγώ
δε μιλώ για ένα βράδυ εγώ
δε μιλώ για ένα χάδι εγώ
για όλη τη ζωή μας εγώ μιλώ.

Όχι δε μιλώ για μια νύχτα εγώ
δε μιλώ για ένα βράδυ εγώ
δε μιλώ για ένα χάδι εγώ
για όλη τη ζωή μας σου μιλώ.

Για μια ολόκληρη ζωή
για μια ολόκληρη χαρά
γι`αυτό γεννιέται το κορμί
γι αυτό ανασταίνεται η καρδιά
για μια δικιά μας αστραπή
μέσα στον ξένο ουρανό
γι αυτό το λίγο που διαρκεί
για την αγάπη σου μιλώ.

Right now I listen the song "De milo gia mia nichta ego" (first video clip above) from the new cd of the Greek artist Eleftheria Arvanitaki. The CD has the title "kai ta matia ki i kardia (= both eyes and the heart)". As you can see Alex, my friend music producer, I was tempted and I finally got the CD!! It's excellent work, I have not stopped playing the songs! For your information the specific song it's probably Romanian and I also have found its club mix from kontor tv.

Lyrics: Nikos Moraitis
Music: Traditional
Song: Eleftheria Arvanitaki
No song translation available

Πηγή/Source: youtube UniversalMusicGreece and Kontor TV channels