23.7.09

Οδηγός επιβίωσης από τον ιό H1N1 - H1N1 survival guide



Σύμφωνα με το άρθρο της Bella Blissett στην εφημερίδα London Evening Standard, ο ιός των χοίρων είναι παντού σε όλα τα Μέσα Ενημέρωσης και λαμβάνοντας υπόψη τον πανικό που δημιουργούν στον κόσμο, επικοινώνησε με ειδικούς (διατροφολόγους, βακτηριολόγους και γυμναστές) ώστε να δημιουργήσει ένα οδηγό επιβίωσης.

Στο άρθρο, πρώτον παρατηρούμε ότι το πλύσιμο των χεριών και η καλή υγιεινή μπορούν να μας βοηθήσουν στην προστασία του ανοσοποιητικού μας συστήματος βραχυπρόθεσμα. Ο βακτηριολόγος Prof Hugh Pennington αναφέρει ότι τα πνευμόνια μας παίζουν σημαντικό ρόλο στο πως το σώμα μας απαντά στον ιό. "Ενώ στις περισσότερες περιπτώσεις ο ιός θα παραμείνει στο πίσω μέρος του λάρυγγα, αν τα κύτταρα των πνευμόνων μολυνθούν τότε μπορεί να δημιουργήσουν νερό και να προσβληθούμε από πνευμονία, η οποία μπορεί να αποβεί μοιραία". Ο καλύτερος τρόπος να προστατεύσουμε τα πνευμόνια μας είναι να χάσουμε βάρος και να κόψουμε το κάπνισμα. Ο Prof. Hugh Pennington είναι απολύτως αντίθετος στο κάπνισμα. Επισημαίνει στη συνέντευξή του ότι "Η πίσσα και οι χημικές ενώσεις που δημιουργούνται εξαιτίας του καπνίσματος καταστρέφουν τους πνεύμονες με μια μόνο ρουφηξιά. Η διακοπή του καπνίσματος θα έχει άμεσα οφέλη όσον αφορά την ικανότητα καταπολέμησης του ιού των χοίρων βραχυπρόθεσμα."
Ένα ακόμη πράγμα που πρέπει να ακολουθήσουμε είναι η άσκηση σε εξωτερικό χώρο ώστε να ενισχύσουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Σύμφωνα με τον Ian Mellis 40 λεπτά τρεις φορές την εβδομάδα οποιασδήποτε άσκησης που θα ενεργοποιήσει το καρδιαγγειακό μας σύστημα βοηθά την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος. Κρατήστε στο μυαλό σας ότι η καλή ενυδάτωση του σώματός μας είναι σημαντική!!!
Τέλος ο διατροφολόγος Ian Marber ξεκαθαρίζει ότι η διατροφή μας πρέπει να είναι πλούσια σε βιταμίνες A, C και B6. Η βιταμίνη C που συναντάται σε υψηλές ποσότητες στα εσπεριδοειδή, το μπρόκολο και το guava βοηθά στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού. Καλές πηγές βιταμίνης A είναι τα αυγά, το συκώτι, η γλυκοπατάτα και οι κόκκινες ή πορτοκαλί στρογγυλές πιπεριές, ενώ το κοτόπουλο, το αβοκάντο, το λάχανο και το ρύζι είναι πλούσια σε βιταμίνη B6. Η θαλάσσια άλγη και το σκόρδο θα σας δώσουν το κατάλληλο ιώδιο που χρειάζεται ο οργανισμός μας για την τόνωση των κυττάρων "δολοφόνων" που θα καταστρέψουν τα κύτταρα που έχουν προσβληθεί. Σημειώνεται ότι πρέπει να μειώσουμε στο ελάχιστο τη ζάχαρη. Μελέτες απέδειξαν ότι η πρόσληψη επεξεργασμένης ζάχαρης μειώνει τα επίπεδα μαγνησίου στον οργανισμό μας που συνδέεται με το ευάλωτο ανοσοποιητικό σύστημα.

Σημείωση: Ο πανικός είναι κακός σύμβουλος! Άλλωστε δε παύει να είναι ένας ιός γρίπης! Μόνο στη χώρα μας κάποιοι (βλέπε σοσιαλιστές!) το έχουν αναγάγει σε ύψιστο πολιτικό θέμα!

According to Bella Blissett's article in London Evening Standard newspaper, swine flu is everywhere in the mass media and taking into concern the panic created among people she contacted some experts (nutritionists, bacteriologists and trainers) in order to create a swine flu survival guide.

In the article, we first notice that hand washing and good hygiene standards may help safeguard our body's immune system in the short term. Bacteriologist Prof. Hugh Pennington mentions that our lungs play a crucial part in how our bodies respond to the virus. He says “While in most cases the virus will remain at the back of the throat, if the lungs' cells become infected they can produce water and put you at risk from pneumonia, which can in turn lead to death.” The best way to protect our lungs is to lose weight and give up smoking. Prof. Hugh Pennington is totally against smoking. He underlines in his interview, "The tar and chemical compounds in smoke damage the lungs with every single puff. Giving up will have immediate benefits in terms of your ability to fight off swine flu in a very short time."
Another thing we should follow is, to exercise outdoors to boost your immunity. According to Ian Mellis 40 minutes three times per week of any exercise that challenges our cardiovascular system helps to boost our immune system. Keep in mind that good hydration of our body has never been more important!!!
Finally nutritionist Ian Marber makes clear that our diet should be rich in vitamins A, C and B6. Vitamin C is found in high concentrations in citrus fruits, broccoli and guava helps to raise our immunity. Good sources of vitamin A are eggs, liver, sweet potato and red or orange bell peppers, while chicken, avocados, cabbage and rice are rich in vitamin B6. Seaweeds and garlic will also provide you with the essential iodine needed to stimulate natural killer cells that destroy infected cells. Note that we should limit our sugar intake. Studies suggest that refined sugar may lower our body's magnesium levels which is linked to lower immunity.

Note: Panic is a bad advisor! Consider that it's just a flu virus! Only in Greece (my country) is thought to be as a major political issue from the socialists!

Πηγή/ Source: άρθρο της Bella Blissett στην London Evening Standard/ Bella Blissett's article in London Evening Standard