27.1.10

Η Αυτοκρατορία Fabergé αναγεννάται - The Fabergé Empire revives









faberge_geneva_store

Είναι αλήθεια!!! Πέρυσι εντυπωσιαστήκαμε από την πρώτη συλλογή κοσμημάτων του οίκου Fabergé και τώρα από την πρώτη boutique που ανοίγει στη Γενεύη. Ο εγκέφαλος που βρίσκεται πίσω από τη διακόσμηση του καταστήματος Fabergé είναι ο Jaime Hayon ο οποίος ανάμειξε το μοντέρνο με το κλασσικό ενώ παρέμεινε πιστός στις ρίζες του οίκου.


Η διακοσμητική άποψη είναι πρωτοποριακή και βασίστηκε στο φως, τη διαύγεια, την απλότητα και την αισθητική. Αυτό επιτεύχθηκε με τους ανοιχτούς χώρους που λούζονται από τις αντανακλάσεις των καθρεφτών, από τα ακριβά υλικά (π.χ. μετάξι, σπάνια ξύλα και μάρμαρο) που χρησιμοποιήθηκαν για να δώσουν στην boutique μια οργανική και δυναμική αίσθηση και τέλος με το καθαρό λευκό χρώμα.


Είναι το πρώτο κατάστημα που ανοίγει από το 1917 όταν η Ρωσική Επανάσταση έβαλε τέλος στον οίκο Fabergé, τους διάσημους κοσμηματοποιούς που δημιούργησαν μεταξύ άλλων και τα περίφημα Αυτοκρατορικά Αυγά για τον Τσάρο Νικόλαο II. Οι Μπολσεβίκοι κατέστρεψαν τα εργαστήρια του οίκου Fabergé και η οικογένεια φυγαδεύτηκε στη Γερμανία και έπειτα στην Ελβετία όπου και ο αρχιτεχνίτης πέθανε το 1920.


Στα χρόνια που ακολούθησαν, η οικογένεια έχασε τα δικαιώματα του ονόματός της και είδε να χρησιμοποιείται στην βιομηχανία του αρώματος όπου και τελικά πωλήθηκε στη Unilever για το ποσό των $1.55 δις το 1989. Η εταιρεία Pallinghurst Resources τελικά αγόρασε την επωνυμία για ένα αξιοσέβαστο ποσό το 2007, με κύριο σκοπό και στόχο την επαναλειτουργία του οίκου με προσανατολισμό την υψηλή κοσμηματοποιία.


It is true!!! We were surprised last year by the first Fabergé jewellery collection and now by its first store in Geneva. The mastermind for the decoration of the Fabergé store is Jaime Hayon who mixed the contemporary with the classic while remaining dedicated to the company’s luxury roots.


The decoration concept is very innovative and is based on light, luminosity, simplicity and sensuality. This was achieved with open spaces bathed in the reflections of mirrors, expensive materials (e.g. silk wall drapes, rare wood-panelled accents and Carrara marble) which were used to give the boutique an organic and dynamic feel and finally with clear white colour.


It is the first shop to open since 1917 when the Russian Revolution brought an end to the House of Fabergé, the celebrated jewellers who created fantastic Imperial Easter Eggs for Tsar Nicholas II, among others. The Bolsheviks seized the Fabergé workshops at the time, and the family fled to Germany and then to Switzerland, where the master craftsman died in 1920.


In the years that followed, the family lost the rights to their name and saw it used to build a perfume empire that was later sold to Unilever for $1.55 billion in 1989. Private equity firm Pallinghurst Resources finally bought the name for an undisclosed sum in 2007, with a view to reuniting the brand with the family and associating it once again with high-end jewellery.